Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
10.08.2018
www.smartwire.cz
zřizování, montáže a údržba silnoproudých i slaboproudých zařízení číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. marketing, management
  3. Strategické řízení značky, případové studie

Strategické řízení značky, případové studie

Marie Přibová, George Tesar a kolektiv   Publikace Marie Přibové, George Tesara a kolektivu brand manažerů z úspěšných firem „Strategické řízení značk... celý popis
Dostupnost
skladem
Cena před slevou
387 Kč
275 Kč
250 Kč
bez DPH
Momentálně není k dispozici
EAN kód:9788086419381
Kompletní specifikace

Marie Přibová, George Tesar a kolektiv


 


Publikace Marie Přibové, George Tesara a kolektivu brand manažerů z úspěšných firem „Strategické řízení značky, případové studie“, vydaná nakladatelstvím Professional Publishing, volně navazuje na knihu Marie Přibové a kol.: „Strategické řízení značky – Brand Management“, vydanou v roce 2000; vůbec poprvé u nás přináší případové studie, které ilustrují úspěšnou praxi brand managementu v České republice. Každá případová studie se soustřeďuje na jasně definovaný rozhodovací problém z oblasti řízení značky, od kterého se odvíjí analýza, návrh variant, výběr optimálního řešení, ve většině případů je popsáno i definitivní rozhodnutí a jeho důsledky při zkvalitnění práce podniku. Takto komplexní materiál, který je zasazen do určitého času, prostoru a konkurenčního prostředí klade otázky a na tyto otázky pak odpovídá. Vytváří tak prostor pro aktivitu čtenáře při posuzování jednotlivých kroků, závěrečného definitivního rozhodnutí a jeho důsledků.


 


Případové studie byly napsány mezinárodním kolektivem autorů, ve kterém jsou zastoupeni manažeři marketingu a značek, konzultanti, výzkumníci a akademici. Jednotlivá témata představují jednak průřez prací brand manažera, do které patří uvádění nových značek na trh a vstup se značkou na nové trhy (1. část – Oskar, Verbena, Johnson & Johnson), revitalizace a repositioning značky (2. část – Jihlavanka, Víno Mikulov), rozšíření značkové řady (3. část – Hellman’s Yofresh) a vytváření a budování korporátní značky (4. část – Česká pojišťovna, Hartmann). Poslední dvě části ( Český rozhlas – Plzeň, North Music, OEZ, Jihomoravská energetika) jsou věnovány speciálním tématům: řízení značky na rozhlasovém trhu a řízení a využití značky v B2B. Každá část je uvedena krátkým teoretickým vstupem, přinášejícím souhrnný pohled na dané téma, každá studie je doplněna barevnou obrazovou dokumentací, tabulkami a grafy.


Kniha je určena brand manažerům ve společnostech budujících značky, marketingovým specialistům a pracovníkům komunikačních a výzkumných agentur, kteří v ní najdou mnoho poučného a podnětného pro svoji práci. Zároveň bude vynikající studijní pomůckou pro pedagogy a studenty vysokých a vyšších středních škol.



Zboží zařazeno v kategoriích
VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME NA VLASTNÍM SKLADĚ. TITULY OD PROVĚŘENÝCH DODAVATELŮ NASKLADŇUJEME DO 5 PRACOVNÍCH DNŮ.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz