Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
10.08.2018
www.smartwire.cz
zřizování, montáže a údržba silnoproudých i slaboproudých zařízení číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. právnická literatura
  3. Mediální právo, 2. vydání

Mediální právo, 2. vydání

Rozehnal Aleš Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávn... celý popis
Dostupnost
skladem 10 ks
490 Kč
445 Kč
bez DPH
ks
EAN kód:9788073805494
  • Kompletní specifikace
  • Mediální právo, 2. vydání
    Mediální právo, 2. vydání
    skladem 10 ks
    490 Kč
    445 Kč bez DPH
  • ks
Kompletní specifikace

Rozehnal Aleš


Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z pohledu mediální vědy, politologie a sociologie. Pozornost je věnována i teoretickým otázkám vymezení médií a jejich funkcím a systémovému zařazení institutů mediálního práva. Poprvé je v české odborné literatuře komplexně rozebrán fenomén internetových médií, a to zejména zpravodajských serverů, vysílání po internetu, resp. nelineární vysílání audiovizuálního obsahu prostřednictvím internetu. Vedle rozboru právní regulace a jejímu ovlivnění evropskou legislativou, je do textu zakomponována i současná domácí i zahraniční judikatura. V knize jsou vymezeny základní instituty mediálního práva s tím, že je zkoumán jejich vliv na další stránky společenského života. Kniha se věnuje historii mediálního práva a médií vůbec na území českých zemí. Klíčovou částí publikace je otázka institucionální a obsahové regulace médií s důrazem na zajištění svobody slova v médiích. Pozornost je věnována všem aspektům mediálního trhu, analyzuje tisková média, rozhlasové a televizní vysílání, internetová média, komerční komunikaci a reklamu zejména. Mezi další témata patří ochrana soukromí a dalších osobnostních práv, vše z pohledu legislativy, doktríny a judikatury. Jádro publikace spočívá v rozboru právních norem týkajících se elektronických médii (vysílacích i digitálních) s tím, že vymezuje jejich specifika a stanoví rozdíly mezi veřejnoprávními a soukromými elektronickými médii.

Zboží zařazeno v kategoriích
VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME NA VLASTNÍM SKLADĚ. TITULY OD PROVĚŘENÝCH DODAVATELŮ NASKLADŇUJEME DO 5 PRACOVNÍCH DNŮ.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz