Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
10.08.2018
www.smartwire.cz
zřizování, montáže a údržba silnoproudých i slaboproudých zařízení číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. marketing, management
  3. Intuitivní reklama

Intuitivní reklama

Toman Miloš   Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu... celý popis
Dostupnost
skladem
Běžná cena
298 Kč
140 Kč
127 Kč
bez DPH
Momentálně není k dispozici
EAN kód:9788072611393
Kompletní specifikace

Toman Miloš


 


Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému prospěchu.

Zboží zařazeno v kategoriích
VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME NA VLASTNÍM SKLADĚ. TITULY OD PROVĚŘENÝCH DODAVATELŮ NASKLADŇUJEME DO 5 PRACOVNÍCH DNŮ.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz